Новини кафедри маркетингу та торговельного підприємництва

ННІ “УІПА” ХНУ ім. В. Н. Каразіна 

Викладачі та здобувачі кафедра маркетингу та торговельного підприємництва УІПА брали участь у V Міжнародній науково-практичній конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених «Інноваційно-інвестиційний розвиток бізнесу в умовах економічних збурень», яка проходила у Національному університеті «Львівська політехніка» на кафедрі економіки підприємства та інвестицій.
Завідувачка кафедри маркетингу та торговельного підприємництва, д.е.н., проф. Вікторія ЧОБІТОК виступила з вітальним словом та доповіддю на тему: «Вплив процесу цифровізації на розвиток бізнесу». Дякуємо організаторам! Бажаємо подальших успіхів!
Представники кафедра маркетингу та торговельного підприємництва УІПА брали участь у онлайн мітап для маркетологів Marketing F*ck Up Day 6.0: Безкоштовні продукти: чи працює це в маркетингу.
Дякуємо організаторам та спікерам за цікаву інформацію, за практичний досвід, за позитивну атмосферу! Бажаємо подальшого розвитку, нових досягнень та успіхів!
Трансляція проходила у прямому ефірі каналу 27 березня 2024 р. представники кафедри брали участь у онлайн мітап для маркетологів Marketing F*ck Up Day 6.0: Безкоштовні продукти: чи працює це в маркетингу.
Дякуємо організаторам та спікерам за цікаву інформацію, за практичний досвід, за позитивну атмосферу. Бажаємо подальшого розвитку, нових досягнень та успіхів!
Трансляція проходила у прямому ефірі на каналі DAN IT education за посиланням: https://youtube.com/live/
 
Представники кафедра маркетингу та торговельного підприємництва УІПА брали участь у лекції «Microsoft Dynamics 365 BC», яку проводив лектор: Максим Кондратович, менеджер з розвитку бізнесу, SMART business.
Були розглянуті питання: D365 BC та принципова відмінність від 1С; Запити клієнтів при переході на нову систему; Автоматизація бізнес-процесів засобами D365BC; Тренди в аналізі даних та розвитку ERP систем
Зустріч була організована колегами з Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана. Дякуємо лектору та організаторам Mariia Anatolyevna за запрошення! Бажаємо подальшого розвитку та успіхів у реалізації креативних планів! )))
На кафедрі МТП проведено виховний захід, присвячений «Міжнародному дню щастя». Цей день – міжнародний день ООН, що святкується щороку 20 березня, який проголошено ООН у 2012 році. Ініціатива святкування Дня щастя належить Королівству Бутан. Цікаво, що поняття валового внутрішнього продукту (ВВП) в Бутані замінено на поняття валового національного щастя, тобто якість життя тут визначається балансом між матеріальними та духовними цінностями.
Щастя — це те, що люди прагнуть знайти, але воно може відрізнятися від однієї людини до іншої. Як правило, щастя — це емоційний стан, що характеризується почуттями радості, задоволення, вдоволення та реалізації. Хоча щастя має багато різних визначень, його часто описують як таке, що містить позитивні емоції та задоволення від життя. І беззаперечно, для щастя потрібен МИР, відсутність природних і антропогенних катастроф, голоду і епідемій, свобода, розумний і гуманний державний устрій та мудрі, добрі люди навкруг.
Щасливою може бути мудра і працьовита людина, бо розумна і доцільна праця гарантує фізичне і духовне здоров’я, творить добро і матеріальні цінності.
Щастя обирає добрих, чесних, коректних і справедливих. Спілкуйтеся так, щоб нікого не ображати, не принижувати, поважайте свободу і право інших на свої думки і вподобання.
Щастя не купується за гроші, його можна заслужити, збудувати.
Будьте щасливими і робіть щасливими людей навколо себе!!!)))
Викладачі та здобувачі кафедри маркетингу та торговельного підприємництва взяли участь у онлайн-конференції “Email маркетинг 2024”, яка була організована компанією SendPulse.😊
Поговорили про: Яким буде email маркетинг в 2024 році; Що робити, щоб листи доставлялися, відкривалися і конвертували; Стратегії адаптації email-кампаній для різних культурних контекстів.
Програма:
11’10 — 11’50 Актуальні стратегії emailмаркетингу, які працюють. – Олександр Рись, Амбасадор SendPulse, експерт у сфері стратегічного і retention маркетингу
11’55 — 12’35 Автоматизація email-розсилок: переваги та стратегії використання Аліна Пшеничникова, Head of Product Email Department at Netpeak Agency
12’40 — 13’20 Міжнародний email-маркетинг: стратегії адаптації та локалізації для різних культурних контекстів. Галина Панасюк, CRM manager travel startup Voyagu
13’25 — 14’05 Як гарантовано потрапляти в інбокс у 2024 році Оксана Грановська, Засновниця Студії email-маркетингу Aurim та телеграм каналу Анатомія email-маркетингу
Конференція транслювалася в прямому ефірі на YouTube каналі СендПульс.
На кафедрі маркетингу та торговельного підприємництва відбувся виховний захід, присвячений Всесвітньому Дню захисту прав споживачів.
Захід проводили доцент кафедри Чуйко Марина Миколаївна та студент групи МС-22+МС-23пр Максим Стрілець.
В Україні щорічно відзначається Всесвітній день захисту прав споживачів. Один з головних принципів захисту прав споживачів ґрунтується на праві на належну якість та безпеку продукції. На сьогодні проблема прав громадянина, в тому числі прав у сфері споживання, є надзвичайно актуальною, адже наближення України до вступу в Європейський Союз потребує застосування європейських стандартів якості продукції та створення передумов для реалізації права кожного громадянина на достойний рівень отриманих послуг та спожитої продукції.
На заході було розглянуто виникнення святкування Дня захисту прав споживачів у світі, важливі статті Закону України «Про захист прав споживачів» та статті Конституції України, які захищають права споживачів, громадські організації України, діяльність яких спрямована на захист прав споживачів тощо. Сьогодні також відповіли на корисні запитання, як-от:
Чи обов’язково залишати сумку чи рюкзак в шафці магазину?
Чи можна перебувати з твариною в магазині?
Чи треба платити за розбитий або пошкоджений товар?
Чи можна по дорозі до каси спожити товар?
Як оплатити товар якщо на ціннику та на касі вартість відрізняється?
Чи можна повернути товар, якщо вам не підходить розмір або фасон?
Юридична обізнаність споживачів в Україні має підвищуватися, щоб вміти захищати свої права!
Тому приєднуйтеся до наших виховних заходів, щоб дізнаватися більше корисного та цікавого!