Новини кафедри маркетингу та торговельного підприємництва

ННІ “УІПА” ХНУ ім. В. Н. Каразіна 

Проведено виховний захід, присвячений Українському Дню навколишнього середовища (День довкілля) – к.ек.н., ст. викл. кафедри маркетингу та торговельного підприємництва Порсюровою Іриною Петрівною та студентками 1 курсу групи ДМП-МТ 23 Толокнєєвою Аліною, Торяник Сонею.
В рамках заходу обговорено питання щодо історії виникнення «Дня Довкілля»; проблеми з довкіллям, з якими стикається Україна; політики збереження природи в Україні; розглянуто які існують ініціативи громадськості та організацій щодо захисту навколишнього середовища в Україні; роль освіти в підвищенні екологічної свідомості в Україні; інноваційні підходи до вирішення екологічних проблем в Україні; заходи, які може зробити кожен для збереження нашої планети не виходячи з дому та взагалі, чим кожна людина може допомогти довкіллю; цікаві факти про екологію. В кінці заходу кожний учасник мав можливість пограти в інтерактивну гру та перевірити свої знання щодо заходів захисту навколишнього середовища та дня довкілля. Пам’ятайте: Чистота нашої землі – у наших руках! Зберегти красу природи, сприяти її оновленню – завдання кожної людини!
Участь у круглому столі на тему: «Освіта. Бізнес. Держава: партнерство заради успіху!» під егідою Харківського регіонального фонду підтримки підприємництва ХОВА.
17 квітня 2024 р. викладачі та здобувачі кафедри маркетингу та торговельного підприємництва долучилися до зустрічі за круглим столом на тему: «Освіта. Бізнес. Держава: партнерство заради успіху!», організатором якої був Харківський регіональний фонд підтримки підприємництва.
На зустрічі були присутні представники закладів вищої освіти, бізнесу, Державної податкової інспекції, ОКЗ «Харківський організаційно-методичний центр туризму» та Державного фонду зайнятості. Під час заходу було обговорено:
взаємодію бізнес-середовища, держави та університетів: як спільно покращити якість бізнес-освіти, зробити її більш актуальною для ринку праці; наповнення освітніх програм: які знання та навички мають отримувати здобувачі вищої освіти, щоб бути конкурентоспроможними на ринку праці; дуальну освіту: як поєднати навчання в університеті з роботою у реальних проєктах; неформальну освіту: які можливості для додаткового навчання та розвитку пропонує бізнес-середовище.
Також було проведено урочисте привітання учасників програми «Школа малого бізнесу» для молодих підприємців «Лабораторія успіху» на тему: «Твій шлях до успіху як підприємця!».
Отримали Подяки колектив Української інженерно-педагогічної академії, завідувачка кафедри маркетингу та торговельного підприємництва, д.е.н., проф. – Чобіток В.І., доцент кафедри маркетингу та торговельного підприємництва, к.е.н., доц. – Обидєннова Т.С., аспірант – Веркуш Д.М., магістр – Годунов С.Д. Також були присутні представники MTP Pepublic – Пополітов Д., Костюк Н. та Швець Д. Усі учасники проєкту отримали сертифікати! Дякуємо організаторам та учасникам! Бажаємо реалізації нових успішних проєктів🩵💛!
На кафедрі маркетингу та торговельного підприємництва УІПА відбулась зустріч зі стейкхолдерами з приводу обговорення проєктів ОПП «Інтернет-маркетинг» спеціальності
075 «Маркетинг» підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та другого (магістерського) рівня вищої освіти на 2024-2025 н.р.
Гарант ОПП бакалаврів – к.е.н., доцент Черняєва А. О. Гарант ОПП магістрів – к.е.н. Порсюрова І.П.
Виступили рецензенти ОПП зі своїми рекомендаціями та пропозиціями: Сергій Літвінчик, фізична особа-підприємець «Літвінчик С. В.»; Сергій Годунов, фізична особа-підприємець «Годунов Сергій Дмитрович», Smart Studio, X-Cutter; Дмитро Веркуш, голова наглядової ради ТОВ «Вадарт груп»; Борис Гіль, фізична особа-підприємець.
Також в ході обговорення освітніх програм активно приймали участь аспіранти кафедри МТП та гості, які були запрошені (фахівці в сфері маркетинових досліджень, маркетологи-аналітики, SMM-менеджери та таргетологи. В ході зустрічі було жваве обговорення вибору освітніх компонент, та практичної підготовки як бакалаврів так і магістрів.
Всі рекомендації та пропозиції зафіксовано та прийнято до уваги, освітньо-професійні програми рекомендовано для підготовки здобувачів вищої освіти. Дякуємо групам розробників за організацію заходу, стейкхолдерам, колегам та всім учасникам обговорення – за активну участь, живе обговорення та надані пропозиції.
На кафедрі маркетингу та торговельного підприємництва УІПА відбулася зустріч зі стейкхолдерами освітньо-професійної програми “Торговельний менеджмент ” підготовки фахівців другого рівня вищої освіти за спеціальністю 073 “Менеджмент ”, гарант ОПП ­– канд. екон. наук, доц. Євченко В.В. Було обговорено проєкт ОПП на 2024-2025 н.р. Виступили рецензенти освітньої програми з рекомендаціями та пропозиціями: Щербина Світлана Леонідівна, директор ТЦ “METRO”; Пархоменко Олена Степанівна, кандидат економічних наук, доцент, заступник директора ННІ “Каразінська школа бізнесу”. Рекомендації та пропозиції прийнято до уваги, освітньо-професійну програму рекомендовано для підготовки здобувачів вищої освіти. Дякуємо групі розробників за організацію заходу, стейкхолдерам – за участь, обговорення та слушні пропозиції.
Викладачі та студенти кафедри маркетингу та торговельного підприємництва УІПА були запрошені в реалії виробництва маркетингової продукції компанії Pepper Group, власником цієї компанії є наш магістр спеціальності 075 «Маркетинг» та стейкхолдер – Сергей Годунов .
Ми були реальними учасниками процесу виробництва маркетингової продукції, ознайомилися з виробничими процесами та можливостями компанії Pepper Group.
Дякуємо Сергію Годунову за запрошення! Бажаємо компанії Pepper Group розширення клієнтської бази, підвищення рівня прибутків та подальшого розвитку! 😊
Представники кафедра маркетингу та торговельного підприємництва УІПА відвідали вебінар на тему: «Сила маркетплейсів для бізнесу». Спікер: Дмитро Машталір , cпівзасновник маркетингової агенції «Ціль». На вебінарі були розглянуті питання: Що краще маркетплейс чи сайт для товарного бізнесу? Різницю в маркетплейсах, та як обрати одразу свій.
 Міжнародні майданчики для продажів на США та інші країни.  Комісії на маркетплейсах.   Дякуємо організаторам SendPulse за можливість підвищувати свій професійний рівень!