Новини кафедри маркетингу та торговельного підприємництва

ННІ “УІПА” ХНУ ім. В. Н. Каразіна 

Представники кафедра маркетингу та торговельного підприємництва УІПА брали участь у лекції «Microsoft Dynamics 365 BC», яку проводив лектор: Максим Кондратович, менеджер з розвитку бізнесу, SMART business.
Були розглянуті питання: D365 BC та принципова відмінність від 1С; Запити клієнтів при переході на нову систему; Автоматизація бізнес-процесів засобами D365BC; Тренди в аналізі даних та розвитку ERP систем
Зустріч була організована колегами з Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана. Дякуємо лектору та організаторам Mariia Anatolyevna за запрошення! Бажаємо подальшого розвитку та успіхів у реалізації креативних планів! )))
На кафедрі МТП проведено виховний захід, присвячений «Міжнародному дню щастя». Цей день – міжнародний день ООН, що святкується щороку 20 березня, який проголошено ООН у 2012 році. Ініціатива святкування Дня щастя належить Королівству Бутан. Цікаво, що поняття валового внутрішнього продукту (ВВП) в Бутані замінено на поняття валового національного щастя, тобто якість життя тут визначається балансом між матеріальними та духовними цінностями.
Щастя — це те, що люди прагнуть знайти, але воно може відрізнятися від однієї людини до іншої. Як правило, щастя — це емоційний стан, що характеризується почуттями радості, задоволення, вдоволення та реалізації. Хоча щастя має багато різних визначень, його часто описують як таке, що містить позитивні емоції та задоволення від життя. І беззаперечно, для щастя потрібен МИР, відсутність природних і антропогенних катастроф, голоду і епідемій, свобода, розумний і гуманний державний устрій та мудрі, добрі люди навкруг.
Щасливою може бути мудра і працьовита людина, бо розумна і доцільна праця гарантує фізичне і духовне здоров’я, творить добро і матеріальні цінності.
Щастя обирає добрих, чесних, коректних і справедливих. Спілкуйтеся так, щоб нікого не ображати, не принижувати, поважайте свободу і право інших на свої думки і вподобання.
Щастя не купується за гроші, його можна заслужити, збудувати.
Будьте щасливими і робіть щасливими людей навколо себе!!!)))
Викладачі та здобувачі кафедри маркетингу та торговельного підприємництва взяли участь у онлайн-конференції “Email маркетинг 2024”, яка була організована компанією SendPulse.😊
Поговорили про: Яким буде email маркетинг в 2024 році; Що робити, щоб листи доставлялися, відкривалися і конвертували; Стратегії адаптації email-кампаній для різних культурних контекстів.
Програма:
11’10 — 11’50 Актуальні стратегії emailмаркетингу, які працюють. – Олександр Рись, Амбасадор SendPulse, експерт у сфері стратегічного і retention маркетингу
11’55 — 12’35 Автоматизація email-розсилок: переваги та стратегії використання Аліна Пшеничникова, Head of Product Email Department at Netpeak Agency
12’40 — 13’20 Міжнародний email-маркетинг: стратегії адаптації та локалізації для різних культурних контекстів. Галина Панасюк, CRM manager travel startup Voyagu
13’25 — 14’05 Як гарантовано потрапляти в інбокс у 2024 році Оксана Грановська, Засновниця Студії email-маркетингу Aurim та телеграм каналу Анатомія email-маркетингу
Конференція транслювалася в прямому ефірі на YouTube каналі СендПульс.
На кафедрі маркетингу та торговельного підприємництва відбувся виховний захід, присвячений Всесвітньому Дню захисту прав споживачів.
Захід проводили доцент кафедри Чуйко Марина Миколаївна та студент групи МС-22+МС-23пр Максим Стрілець.
В Україні щорічно відзначається Всесвітній день захисту прав споживачів. Один з головних принципів захисту прав споживачів ґрунтується на праві на належну якість та безпеку продукції. На сьогодні проблема прав громадянина, в тому числі прав у сфері споживання, є надзвичайно актуальною, адже наближення України до вступу в Європейський Союз потребує застосування європейських стандартів якості продукції та створення передумов для реалізації права кожного громадянина на достойний рівень отриманих послуг та спожитої продукції.
На заході було розглянуто виникнення святкування Дня захисту прав споживачів у світі, важливі статті Закону України «Про захист прав споживачів» та статті Конституції України, які захищають права споживачів, громадські організації України, діяльність яких спрямована на захист прав споживачів тощо. Сьогодні також відповіли на корисні запитання, як-от:
Чи обов’язково залишати сумку чи рюкзак в шафці магазину?
Чи можна перебувати з твариною в магазині?
Чи треба платити за розбитий або пошкоджений товар?
Чи можна по дорозі до каси спожити товар?
Як оплатити товар якщо на ціннику та на касі вартість відрізняється?
Чи можна повернути товар, якщо вам не підходить розмір або фасон?
Юридична обізнаність споживачів в Україні має підвищуватися, щоб вміти захищати свої права!
Тому приєднуйтеся до наших виховних заходів, щоб дізнаватися більше корисного та цікавого!
 
 
 
 
 
 
 
 
Кафедра маркетингу та торговельного підприємництва УІПА брала активну участь у проведені дня відкритих дверей в Харківському національному університеті імені В.Н. Каразіна
Кафедра маркетингу та торговельного підприємництва ННІ «Українська інженерно-педагогічна академія» ХНУ ім. В.Н. Каразіна
Оголошує набір у 2024-2025 н.р. за наступними спеціальностями:
– 071 Облік і оподаткування (освітня програма «Облік і оподаткування»)
– 073 Менеджмент (освітня програма «Торговельний менеджмент»)
– 075 Маркетинг (освітня програма «Інтернет-маркетинг»)
– 076 Підприємництво та торгівля («Митна справа»)
 
З нашим активним життям Ви можете ознайомитися на ресурсах:
– uipa_kafedra_mtp (facebook)
– mtp_republic (instagram)
Бажаємо успішно скласти вступні іспити та прийти до нас на навчання!=)
 
 
 
 
 
 
 
СЕМІНАР «СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ТА РОЗВИТОК БІЗНЕСУ» В РАМКАХ ПРОГРАМИ «ЛАБОРАТОРІЯ УСПІХУ»
В Українській інженерно-педагогічній академії 07 березня 2024 року відбувся бізнес-семінар на тему: «СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ТА РОЗВИТОК БІЗНЕСУ» для молодих підприємців в рамках програми «Школа малого бізнесу» для молодих підприємців «Лабораторія успіху», яка запропонована регіональним фондом підтримки підприємництва спільно з ГО «ФОПРАЗОМUA» за сприяння Департаменту економіки і міжнародних відносин ХОВА в рамках Меморандуму між УІПА та Харківський Регіональний Фонд Підтримки Підприємництва.
Спікер – Виктория Чобиток , доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри маркетингу та торговельного підприємництва Української інженерно-педагогічної академії (м. Харків).
Метою семінару – є наукове обґрунтування теоретичних та практичних положень щодо ефективного стратегічного планування та розвитку бізнесу в нестабільних умовах.
Питання теми:
1. Актуальність стратегічного планування та розвитку бізнесу в нестабільних умовах.
2. Вплив зовнішнього середовища на процес стратегічного планування.
3. Стратегічне планування як ефективний інструмент управління бізнесом.
В рамках семінару було проведено опитування, в якому прийняло участь 114 респондентів, де визначали «Що в житті саме важливе?».
Результати опитування показали, що респонденти обрали:
37,7% – здоров’я; 28,1% – щастя; 19,3 % – свобода; 7,9% – гроші;  4,4% – успіх; 1,8 % – друзі;  0,9% – зв’язки.
Звичайно, ми усі розуміємо, що кожен варіант має своє важливе значення, тому бажаємо усім бути здоровими, щасливими та успішними, мати свободу, гроші, друзів та зв’язки для реалізації своїх мрій та успішних бізнес-проєктів!)
Викладачі та здобувачі кафедра маркетингу та торговельного підприємництва УІПА прийняли активну участь у семінарі.
Дякуємо організаторам!) Бажаємо успіхів!)