Новини кафедри маркетингу та торговельного підприємництва

ННІ “УІПА” ХНУ ім. В. Н. Каразіна 

Доценти кафедри Андрющенко О.Б. і Чорна Т.О., студентка групи МР-20 Брусєнцева К. спільно з Лозівським ліцеєм №7 провели профорієнтаційно-виховний захід.
Під час зустрічі школярі 10-11 класів познайомилися з УІПА, спеціальностями кафедри, а також школярам була запропонована онлайн вікторина на економічну ерудицію.
В результаті гри було обрано двох переможців: Кохтенко Кіра, Купрун Георгій.
Щиро дякуємо колективу Лозівського ліцею № 7 за організацію заходу, а школярам за активну участь і позитивні емоції. Початок співпраці покладено!
 
Зустріч здобувачів освіти 1-4 курсів спеціальностей кафедри маркетингу та торговельного підприємництва УІПА зі стейкхолдером Веркушем Дмитром.
Зустріч присвячена участі у проєкті з розробки маркетингової стратегії виведення продукту з підкріпленням.
Усі бажаючі здобувачі освіти отримали запрошення прийняти участь у проєкті, отримати новий досвід і спробувати свої сили в реальному житті на практиці в бізнесі.
Щиро дякуємо пану Дмитру, що поділилися власним життєвим досвідом бізнесу, відповіли на запитання викладачів та здобувачів освіти, а також за активну життєву позицію і реальну співпрацю при формуванні та розробці навчального плану спеціальності 075 “Маркетинг”.
Запрошуємо всіх бажаючих здобувачів освіти долучитися до роботи у проєкті👍
Тож, все тільки починається..

К.ек.н., ст. викл. кафедри маркетингу та торговельного підприємництва УІПА Порсюрова Ірина Петрівна та студенти групи О-19 провели виховний захід для здобувачів освіти та всіх охочих на тему «Міжнародний день Землі». У рамках заходу було ознайомлено з історією виникнення цього свята, як дня захисту природи та проведення акцій з метою залучення уваги громадськості до проблем нашої планети. Прослухано аудіозапис Дзвону Миру, що є символом спокою, мирного життя та заклику до дій щодо збереження миру і життя на Землі. Акцентовано увагу на необхідності цього дня та проведення заходів щодо збереження природи, розглянуто цікаві факти про планету та майбутнє нашої Землі. Подяка організатору заходу та всім присутнім, хто приєднався до конференції.

Викладачі кафедри маркетингу та торговельного підприємництва УІПА долучилися до онлайн-зустрічі ITeacher’s Meet-Ups від компанії SoftServe за темою «Вища освіта в Україні: зміни через війну», де було висвітлено актуальні питання трансформацій освіти під час війни. На онлайн зустрічі спікерами обговорено наступні питання: представлення звіту «Вища освіта в Україні: зміни через війну»; Втрати української системи вищої освіти через війну; Виокремлення напрямів відновлення і трансформації системи вищої освіти України.

Дякуємо спікерам та організаторам заходу за наочну інфографіку ситуації у цій першочерговій галузі надання послуг.

 

Викладачами кафедри маркетингу та торговельного підприємництва УІПА к.ек.н. Порсюровою І. П. та к.ек.н., доц. Черняєвою А. О.  організовано профорієнтаційний захід у Лозівському ліцеї № 1. З учнями 10 та 11 класу проведено он-лайн гру з економічної ерудиції «ВІРЮ – НЕ ВІРЮ». Переможцем вікторини стала Коростій Софія Андріївна (10 Б клас). Вітаємо та бажаємо успіхів у навчанні!   

 

Вкладачі та здобувачі кафедри маркетингу та торговельного підприємства прийняли участь у публічній  дискусії на тему:  «Торговельна політика України як країни-кандидата в члени ЄС: відносини з рештою світу».

У червні 2022 року Україна була офіційно названа країною-кандидатом у члени Європейського Союзу. Членство в ЄС матиме довгострокові наслідки для торговельної політики України, бо Україна матиме прийняти на себе зобов’язання ЄС у сфері зовнішньої торгівлі, зокрема у відносинах з третіми країнами. Україна стане учасником двосторонніх торговельних угод ЄС та отримає доступ до ринків країн-партнерів ЄС у рамках цих угод, але муситиме відмовитись від своїх ЗВТ.   

У період до набуття членства формування торговельної політики України – це балансування між поточними економічними інтересами України (наприклад, уряд уже задекларував зацікавленість щодо створення ЗВТ із Єгиптом, Тунісом та Йорданією) та можливостями, яких країна набуде після набуття членства в ЄС.  

Мета заходу – поширити результати порівняльного аналіз структури торговельних преференцій ЄС та України щодо третіх країн та оцінки потенційних можливостей та наслідків змін для торгівлі України та її торговельної політики у період підготовки до членства в ЄС.  

Модератором зустрічі був д.е.н., проф. Ігор БУРАКОВСЬКИЙ, Голова Правління, Інститут економічних досліджень та політичних консультацій (ІЕД).

Вітальне слово було надано Тетяні ГРИЩЕНКО (Заступниця Керівника Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України») та Олександру ЖЕМОЙДІ (Директор Департаменту торговельних угод та розвитку експорту Міністерства економіки України).

Презентацію  на тему: «ТОРГОВЕЛЬНА ПОЛІТИКА УКРАЇНИ ЯК КРАЇНИ-КАНДИДАТА В ЧЛЕНИ ЄС: ВІДНОСИНИ З РЕШТОЮ СВІТУ» представила Вероніка МОВЧАН, Директорка з наукової роботи ІЕД.

Цікава дискусія допомогла сформувати позиції щодо потенціальних угод про зони вільної торгівлі та у підготовці до відкриття нових потенційних ринків.

Дякуємо організаторам! Бажаємо подальшого активного розвитку, перемоги та миру!